Inpakken..... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu Inpakken..... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu

Inpakken.....

Door: Koos

04 April 2011 | Nederland, Hoofddorp

Een reisverslag mag je het niet noemen, of misschien het begin van mijn virtuele reis in de wereld van "Waar ben jij punt nu"?
Vandaag volop bezig met inpakken. Morgen nog een dagje werken en dan: woensdag met schoonzus Iet op reis om haar dochter Shabai op te zoeken.
Aan iedereen die wil reageren een dringend verzoek om voorzichtig te zijn met wat je schrijft: geen onderwerpen die met politiek of religie te maken hebben!

• 04 April 2011 - 08:16

Toke De Vries:

Ik heb het nog maar net dit weekend gehoord: geweldig, de natuur in China is prachtig heb ik gehoord van een van de zonen van Margaret en Cliff, die daar ook een reis heeft gemaakt. Natuurlijk is China groot en weet ik niet of jij in dezelfde buurt zult zijn, maar geniet ervan!

• 04 April 2011 - 09:52

Salomé:

Gelukt hoor! We zijn benieuwd!

• 04 April 2011 - 11:37

Hans En José:

Nu inpakken, woensdag wegwezen!
    Wij wensen Iet en jou natuurlijk een goede reis en een fijn verblijf in het verre China.

• 04 April 2011 - 13:00

Elske Stevelmans:

Een hele goede en fijne reis en geniet ervan!

• 05 April 2011 - 14:27

Wim Vleeming:

Ha Koos,
    Ik wens jullie een hele goede en mooie reis toe!
    vr.gr. Wim

• 06 April 2011 - 10:44

Nathalie:

Hoi Koos,
    Het begin van je blog is er, ik ben benieuwd naar de rest! Goede reis en geniet van het bijzondere China!

• 06 April 2011 - 11:27

ALICE 06APR 1321LT:

Zie mijn reactie op vorige vorige....nou daar zal heel veel gebakken worden!Ik wens haar veel succes met al die baksels!!!Het zal allemaal lukken hoor!Tot een volgende reactie.