We zijn bij Shabai !! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu We zijn bij Shabai !! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu

We zijn bij Shabai !!

Door: Koos en Iet

07 April 2011 | Nederland, Hoofddorp

De reizen gingen voorspoedig. Wel is zo'n zit van 9 uur krap, en van slapen kwam niet veel. Nou ja, de adrenaline houdt ons wel overeind...
In Chengdu werden we vriendelijk geholpen door iemand, maar die vroeg na afloop een giga-beloning; dat hebben we gereduceerd tot een aardig bedrag voor Chinese begrippen. Warm welkom door Shabai en Touwtje, en vanavond aan de rijst met hotpot.
(Koos)
Eindelijk na een voorspoedige reis landen we in Guiyang!! Na een heerlijke kom soep gaan we uitpakken en cadeautjes uitdelen. Ondertussen ruikt de hotpot al heerlijk. We zien al veel van de stad, want shabai woont 22 hoog. En we zijn met een taxi door de stad gecrosst.
(Iet)

• 07 April 2011 - 11:09

Arnold & Gabriëlle:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. We hopen gauw weer van jullie te horen want we zijn natuurlijk reuze nieuwsgierig.

• 07 April 2011 - 13:14

ALICE 07apr 1501lt:

Fijn dat de vluchten goed zijn gegaan.En dat jullie veilig zijn aangekomen op de bestemming.De hotspot ziet er heerlijk uit!!!Jullie boffen dat je vanaf de 22 ste etage een mooi uitzicht hebben van de stad.Maar op straat level valt wel het een en ander te beleven,al die winkels ,de mensen en al die reuring.Ik zou zeggen have fun and enjoy!Tot een volgende reactie.

• 07 April 2011 - 22:13

Bart:

Ni Hao! Geweldig jullie belevenissen te volgen. Ik zou zo met jullie meewillen, China is zo'n mooi land, dat is me wel bekend. Fijn te lezen dat de heenreis goed is verlopen. Ik wens jullie heel veel plezier en geniet van alle Chinese indrukken!

• 08 April 2011 - 05:01

Jaap En Marian:

We kunnen ons een beetje voorstellen dat jullie aardig gaar waren na de reis. Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie nu op jullie bestemming zijn.
    Veel plezier en een goede tijd.