Woensdag in Guiyang: Guiyang by Night - Reisverslag uit Guiyang, China van guiyangers - WaarBenJij.nu Woensdag in Guiyang: Guiyang by Night - Reisverslag uit Guiyang, China van guiyangers - WaarBenJij.nu

Woensdag in Guiyang: Guiyang by Night

Door: Koos

21 April 2011 | China, Guiyang

Na 3 dagen ziek zijn ben ik er weer bovenop. Iet is nog wel ziek :( .
Het laatste stapje van herstel voor mij was een tripje met Shabai en vriend Touwtje naar het centrum, 's avonds.
Stukje bus, eindje lopen, frisse (nou ja) lucht, lekker temperatuurtje, kopje koffie (oeps, 2x zo duur als bij ons...)en weer terug.
En die twee maar dollen met elkaar, leuk om te zien ;)
Ik heb een paar sfeerfoto's proberen te maken. Verder kwamen we opnieuw langs dansende groepjes (zoals eerder China in beweging), zingende en musicerende mensen. En er zijn ook mensen die als hobby tollen hebben, dat gaat dan met een zweep, waarmee ze de tol voortdurend draaiend houden. Sommige zijn lichtgevend of maken geluid. En er is ook nog de bijzondere hobby van het schrijven van bv. gedichten met een dikke kwast op de gladde tegels op de pleinen. Shabai mocht het ook en kreeg zeer enthousiaste reacties. En toen moest ik er ook aan geloven.
Zie de foto's. Wat schrijf ik nou?
(Er is nog een foto bij "Op reis" geplaatst en een bij "Maandag en dinsdag: ziek)

• 21 April 2011 - 05:56

Wim Vleeming:

Ha Koos,
    Wat een pech dat jullie alle twee ziek zijn geworden, maar dat is vaak het lot van Europeanen in dat gebied :-(

Ga je meedoen aan de Olympische Spelen tollen? Ziet er goed uit.

Morgen gaan we traditiegetrouw zwemmen en Eva is dit jaar ook van de partij. Ik zal haar een extra dikke knuffel namens 'de verre opa' geven.

Fijn e Paasdagen gewenst!
    vr.gr. Wim

• 22 April 2011 - 08:31

ALICE 22APR 1025LT:

Koos fijn dat je je weer beter voelt,terwijl ik zit te typen dan hoop ik dat Iet zich ook beter voelt.Voorgaande foto bij de kapper is niet verkeerd voor ongveer eur2.Fotos bij dit bericht geven toch weer eens een bepaalde sfeer,leuk hoor!Ik zou zeggen geniet van het samen zijn ;de resterende tijd.All the best en de groeten aan Elizabeth.