de derde reis naar Guiyang - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu de derde reis naar Guiyang - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu

de derde reis naar Guiyang

Door: Koos de Vries

01 April 2015 | Nederland, Hoofddorp

Beste mensen,

De meesten van jullie hebben de vorige 2 reizen van mijn schoonzus Iet en mij gevolgd. Enkelen hebben al aangegeven graag op de hoogte te zijn van onze ervaringen op de derde reis.
Voor de nieuwe volgers: jaren geleden is mijn nicht Elisabeth (o.a. afgestudeerd in psychologie) naar China verhuisd om daar haar talenten in te zetten voor de mensen die de Liefde zo hard nodig hebben. Ze werkte met kinderen met Down-syndroom, straatkinderen, geeft huwelijksvoorbereidingscursussen, etc etc.
Twee jaar geleden is ze getrouwd met Tao (we noemen hem Touwtje) waar wij beiden op onze 2e reis bij mochten zijn.
Vorig jaar hebben ze in Elisabeth's geboorteland België hun eerste kindje mogen krijgen, Shengmei Salomé.
A.s. zondagavond vertrekken we met KLM naar Chengdu (vlucht ± 10 uur) en hopen na een stop en een korte binnenlandse vlucht halverwege maandagmiddag plaatselijke tijd in Guiyang te landen.

• 01 April 2015 - 17:14

Dini:

Hoi Koos,
    Leuk om op de hoogte te blijven van je reis.
    Ik wens je een goede vlucht en een behouden aankomst.
    Gr aan je schoonzus,
    Liefs, Dini

• 02 April 2015 - 12:15

Gerrit:

Hallo Koos

Ik wens je een heel goede reis toe naar dat Verweggistan.
    Ik wens je Gods zegen toe in dit verre land en dat je maar weer in goede gezondheid terug mag komen.
    Wat moeten we eigenlijk in fractie zonder jou? we zullen je missen!!

groet
    Gerrit

• 02 April 2015 - 21:26

Timo:

Gaaf!! Alvast een hele goede reis toegewenst! En groetjes daar natuurlijk.

• 03 April 2015 - 08:59

Ditta:

Een hele goede reis toegewenst en alle goeds en zegen van Hem!