een moeizame reis... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu een moeizame reis... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu

een moeizame reis...

Door: Koos

07 April 2015 | Nederland, Hoofddorp

Door motorpech vertrok het vliegtuig 2 uur later. Dat riep de vraag op of we nog wel op tijd zouden zijn voor de overstap in Chengdu naar Guiyang.
Dat bleek inderdaad niet te lukken. Drie kwartier om de koffer van de band te halen, de juiste balie te zoeken en te boarden was teveel gevraagd.
We hadden trouwens een hoge gast in de eerste klas: de dalai lama. Hij werd in Chengdu verwelkomd door enkele tientallen ' fans' met cadeaus, sjerpen etc.
Vrijwel alles zat volgeboekt naar Guiyang, maar we konden om 21.20 u (ruim 5 u wachten!) nog op 2 eersteklasplaatsen meevliegen. Wel een forse bijbetaling....
Om een uur of twaalf zaten we thuis bij Elisabeth en Touwtje.
Ze wonen op de 5e etage (opnw geen lift..) maar als je uit het achterraam kijkt dan kijk je naar de stammen van bomen. Erg heuvelachtig dus!
Vandaag bijkomen; mijn neus zit behoorlijk verstopt dus ik probeer met stomen en extra slapen (korte nacht van 3 uur) ook bij te komen.

• 07 April 2015 - 09:05

Herman En Gerda:

Niet leuk , maar je bent er. Je zal zien, je moeite wordt beloond!

Wees een zegen en blijf vrolijk! Het zit erin!

• 07 April 2015 - 09:55

Elske:

Een goed begin is het halve werk.
    Wat heerlijk dat je met de Heer gaat: elke dag is weer nieuw en we kunnen opnieuw beginnen.
    Sterkte!