Wetland-park - Reisverslag uit Guiyang, China van guiyangers - WaarBenJij.nu Wetland-park - Reisverslag uit Guiyang, China van guiyangers - WaarBenJij.nu

Wetland-park

Door: Koos

13 April 2015 | China, Guiyang

Gisteravond was het erg lekker weer en hebben we een kort wandelingetje gemaakt. Daarbij kwamen we gymmende mensen tegen, Zie video (als t lukt die te uploaden).
Vandaag zouden we naar een park gaan. Vanmorgen hoorden we dat Touwtjes ouders onverwacht deze kant opkwamen, dus besloten we ze te vragen mee te gaan naar het Wetland-park, een relatief nieuw aangelegd park in deze regio. Doordat ze verkeerd gereden waren met de bus, hebben we eerst nog middageten gegeten hier en zijn daarna vertrokken. We gingen in 2 taxi's en dat leverde opnieuw een probleem op: we bleken bij verschillende ingangen te staan. Uiteindelijk elkaar gevonden en met een ijsje gestart (behalve T's ouders). De wandeling in het park was erg mooi.
We zagen daar ook nog een paar boeren die op traditionele manier het land bewerkten.
Ook een fotovan de weg terug, die een indruk geeft van de bouwactiviteiten in de grote steden.