Oma-kleindochter nacht - Reisverslag uit Guiyang, China van guiyangers - WaarBenJij.nu Oma-kleindochter nacht - Reisverslag uit Guiyang, China van guiyangers - WaarBenJij.nu

Oma-kleindochter nacht

Door: Iet

13 Augustus 2019 | China, Guiyang

Vanaf de luchthaven gingen we met 2 taxi's naar een hotel. Omdat het in China 6 uur later is was het ondertussen al middag. Hier konden we al meteen naar onze kamers. Shengmei en ik op 1 kamer en Tao en Elisabeth met Lion en Joanna op de andere kamer. Elke kamer heeft 2 brede bedden. Hier konden we heerlijk douchen en nog wat rusten. Daarna buiten wat gaan eten. In het restaurant waren aan alle kanten ventilatoren met een soort watersproeiinstalatie ervoor. Dat gaf wel heerlijke koelte, maar je moest er niet te dicht bij zitten. 's Avonds gingen we al vroeg slapen, want in het vliegtuig was daar niet veel van gekomen. Van half tien tot half elf heerlijk geslapen. Daarna waren Shengmei en ik klaarwakker. Dat geeft niet want Shengmei is een gezellige prater. Daar kan Simon over meepraten. Steeds gingen we wat drinken en wat lezen en wat babbelen en weer proberen te slapen, wat niet lukte. Uiteindelijk kregen we honger en hebben we er een nacht picknick van gemaakt met chips en cashew nootjes. Toen maar weer proberen te slapen om pas tegen half vier in slaap te vallen. Ik wist niet dat een nacht zo lang kon zijn.

• 13 Augustus 2019 - 12:50

Gerrit:

Van harte gefeliciteerd met deze kleine aanwinst

• 13 Augustus 2019 - 18:54

Koos:

En nu maar even proberen in het goede dag-/nachtritme te komen....