Heerlijk geslapen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu Heerlijk geslapen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van guiyangers - WaarBenJij.nu

Heerlijk geslapen

Door: Iet

07 April 2015 | Nederland, Hoofddorp

Het is heerlijk om hier te zijn.. Elisabeth kwam ons afhalen We zijn eerst met een bus en daarna met de taxi naar hun appartement gereden. Nog even wennen aan het tijdsverschil, maar ik heb wel al lekker kunnen slapen. Vandaag nog wat bijkomen van de reis en heeeeeeel veel bijpraten. Shengmei kijkt mij aan alsof ze denkt 'is die nu uit de computer gekropen' . Ze heeft me immers wel al via skype gezien en gehoord. Het appartement is heel mooi met ruime kamers en 2 badkamers. Echt fijn dat er veel speelruimte is voor Shengmei, want buiten spelen zit er niet direct in.

• 07 April 2015 - 09:53

Erna:

Fijn dat je veilig aan bent gekomen. Geniet van mooie ontmoetingen!

• 07 April 2015 - 10:35

Ditta:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu alle tijd om bij te praten!

• 07 April 2015 - 11:39

Gerrit:

dag Koos

Heel veel plezier toegewenst en wij proberen het vanavond wel zonder jou te doen.
    Ben benieuwd of dat lukt.

groet
    Gerrit

• 07 April 2015 - 17:10

Wim En Dini:

Het blijft altijd een gok met vertraging op vliegvelden, je bent overgeleverd aan corrupte beambten maar waar heb je ze niet, zeker in dit soort landen!!!!
    Nu maar hopen dat je van je verkoudheid afkomt.