moe en voldaan - Reisverslag uit Kessenich, België van guiyangers - WaarBenJij.nu moe en voldaan - Reisverslag uit Kessenich, België van guiyangers - WaarBenJij.nu

moe en voldaan

Door: Iet

19 April 2015 | België, Kessenich

Het is heerlijk om bij je dochter en kleinkind te zijn. Maar ook heeeeerlijk om weer thuis te zijn. Vrijdag hebben we nog een rustige dag in China gehad. 's Morgens wat boodschappen gedaan. Chinees 'snoep' gekocht om mee te nemen naar huis. En Pipa's, dit is een lekkere vrucht, die we graag aan onze huisgenoten willen laten proeven. (Nederlandse naam is Longan) Het Chinese snoep is individueel verpakt gedroogd fruit, zoals dadels en pruimen. Gezond snoep dus eigenlijk en erg lekker. Vrijdag middag hebben Koos en ik nog een laatste wandeling gemaakt naar de universitaire campus en verder stijl omhoog met het open busje. Daar nog wat van het uitzicht genoten en weer terug. Per rit betaal je het gigantische bedrag van 0.15 cent p.p. Dus een uitgave van 0.60 totaal.
Met een hoofd vol indrukken zijn we zaterdag voorspoedig naar huis gevlogen. Omdat het in China niet lukte om filmpjes bij het verslag te voegen, wil ik dit alsnog proberen.
Blij en dankbaar dat we gezond zijn gebleven en zoveel goede tijd samen mochten beleven sluit ik mijn verslag af met dank voor jullie meeleven.

• 19 April 2015 - 08:58

Pol Krenn:

Hoera, fijn dat jij (jullie) weer gezond en wel weer thuis zijn!!!! Groetjes,Pol en Siet