ontspannen - Reisverslag uit Guiyang, China van guiyangers - WaarBenJij.nu ontspannen - Reisverslag uit Guiyang, China van guiyangers - WaarBenJij.nu

ontspannen

10 Juli 2016 | China, Guiyang

We hebben deze eerste dagen vooral veel gepraat en gepraat en gepraat. Mijn dochter is heel blij alles wat op haar hart ligt eens aan haar moeder te kunnen vertellen. Er gebeurt veel in deze enorme stad en de taak die zij hier op zich nemen is lang niet gemakkelijk.
De kinderen wennen al aan hun verweg en nu dichtbij oma. Vooral met Shengmei ben ik al dikke vriendjes. Dat zou natuurlijk met de leuke cadeautjes en de lekkere aardbeienjam te maken kunnen hebben.
Niet ver hiervandaan is een nieuw openlucht zwembad gekomen. Hier zijn we gisteren met de twee kleintjes geweest. Voor Lion de allereerste keer in een zwembad. Het was genieten voor ons allemaal.
Vandaag wilde we ook graag even ergens in de schaduw gaan wandelen. Dit is niet zo eenvoudig te realizeren in deze stad. Eerst drie kwartier in een taxi met ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) heerlijke autogassen en andere stank inademen. Dan door een druk park met trappen (heel handig met twee wandelwagentjes) uiteindelijk op een pad langs het water inderdaad heerlijk een lang stuk in de schaduw gewandeld.
De komende dagen heeft mijn dochter nog trainingen te geven en kan ik lekker met de kinderen spelen.

• 10 Juli 2016 - 18:38

Koos:

Weer helemaal Guiyang! Fijn dat je nu lekker kunt genieten van Shengmei en Lion, ook als Shabai les geeft.